DVA ROZDÍLNÉ PŘÍSTUPY: Vimperští na veletrhy nejeli, Prachatičtí ano. Asi vědí, že...

DVA ROZDÍLNÉ PŘÍSTUPY: Vimperští na veletrhy nejeli, Prachatičtí ano. Asi vědí, že se jim to bohatě vyplatí

regiontour (3)

 

V Brně se v závěru minulého týdne konaly čtyřdenní veletrhy cestovního ruchu Go a Regiontour, které navštívilo přes 30 000 lidí. Na veletrzích se letos představilo přes 800 vystavujících firem z 26 zemí světa.

Jihočeský kraj představil na Regiontouru projekt Jižní Čechy pohodové. Návštěvníky lákal na relaxaci, agroturistiku i místní kuchyni.

Svůj stánek v expozici Jihočeského kraje měla rovněž turistická oblast Šumavsko, odkud přišla nabídka na aktivní účast také zástupcům Prachatic, Vimperka a Volar. Využilo ji pouze město Prachatice, které tak mělo na veletrhu pracovnici svého informačního centra. Prachatičtí asi vědí, že se jim takovýto přístup k propagaci města bohatě vyplatí. Vimperští a Volarští se spokojili s předáním balíčku vlastních prospektů pro výstavní stánek Šumavska.

Vimperští do Brna nejeli. Zřejmě příslušní pracovníci radnice usoudili, že není potřeba lákat do Vimperka návštěvníky osobním kontaktem s cestovními agenturami, kancelářemi i jinými účastníky veletrhů a že stačí forma zprostředkovatelská. Jak to ostatně vyplývá z odpovědi, kterou na naši otázku poslala pracovnice pro PR a propagaci města Irena Malotová:

“Město Vimperk, resp. Turistické informační středisko, je členem destinačního managementu PRO Šumavsko, jehož prostřednictvím je také realizována propagace na veletrzích cestovního ruchu. Před veletrhem zástupce destinačního managementu obdrží balíček propagačních materiálů města, které jsou následně na veletrhu (konkrétně i na tom v Brně) rozdávány.”

(red)

Foto: PRO Šumavsko

 

regiontour (2)

 

 

 

0 0 votes
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře