NAŠE MĚSTO VIMPERK: Ptáme se za vás – Zápis z rady města z 21. října 2024

Prosíme o zaslání podrobných informací k následujícímu bodu zápisu rady města ze dne 21. října 2024:
4. Zadání objednávky na vybavení kanceláře nábytkem do budovy MěÚ
Přílohy: – návrh odboru VV, 3x cenová nabídka. Bez usnesení.
Odpovídá Milan Brabec, vedoucí komunikace města Vimperk:
V měsíci září a říjen dochází k rekonstrukci dvou kanceláří na odboru školství, kultury a cestovního ruchu (nám. Svornosti č. 8 – barokní radnice) z důvodu nevyhovujících stávajících podmínek, jako jsou staré elektrické a síťové rozvody a podlahová krytina. Vzhledem k tomu, že obě kanceláře procházejí rekonstrukcí, včetně modernizace rozvodů, podlahových krytin a vymalováním kanceláří, bylo rozhodnuto zajistit kompletní vybavení prostor novým kancelářským nábytkem.
Cílem tohoto kroku je vytvoření funkčního pracovního prostředí. V rámci této modernizace se vytvoří dvě nové kanceláře, každá pro dva pracovníky, čímž dojde k rozšíření pracovních míst, jelikož dříve byly podmínky pouze pro jednoho pracovníka v každé kanceláři. Po modernizaci budou v každé kanceláři dvě komfortní místa. Nový nábytek nejen zlepší vzhled kanceláří, ale také umožní efektivnější využití prostoru a přispěje k lepší organizaci práce.
Odbor vnitřních věcí oslovil tři firmy ohledně cenové nabídky. Jednalo se o firmy Office Pro s.r.o., K+V Interier s.r.o. a INTERPAP Office, s.r.o. Cenovou nabídku zaslaly všechny tři oslovené firmy.
Nejvýhodnější nabídku podala firma K + V Interier s.r.o., Mikuláše z Husi 766/39, 370 04 České Budějovice 4, s nabídkovou cenou 174 434,40 Kč bez DPH. V ceně je zahrnuta i doprava a montáž, v rozpočtu na rok 2024 jsou tyto výdaje zahrnuty.
(red) – Za krásnější Vimperk
Zápis ze schůze Rady města Vimperk dne 21.10.2024 (formát PDF)
