INFOSERVIS: Dopravce GW Train Regio informuje jak žádat o vrácení jízdného na...

INFOSERVIS: Dopravce GW Train Regio informuje jak žádat o vrácení jízdného na šumavských lokálkách

Postup při žádosti o vrácení jízdného:

Na vrácení máte nárok, pokud:
1) vlak nevyjel vůbec
2) vlak měl zpoždění 60 a více minut, a vzdali jste se jízdy
3) u jízdenek zakoupených přes internet nejpozději 15 minut před odjezdem z vaší nástupní stanice podle jízdního řádu (váš osobní důvod)

Co k vaší žádosti potřebujeme?
1) fotokopii papírové jízdenky nebo elektronickou jízdenku ve formátu PDF
2) důvod žádosti (odřeknutí / zpoždění nad 60 minut / osobní důvody)
3) bankovní účet, na který vám máme peníze vyplatit

Veškeré žádosti zasílejte na mail: info (zavináč) gwtr.cz

 

Komentáře

komentářů