DOBRÁ ZPRÁVA ÚVODEM: Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016 převzalo 21 podnikatelů
Celkem 21 nejférovějších podnikatelů regionu obdrželo z rukou hejtmana Jihočeského kraje Jiřího Zimoly titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2016.
Tuto cenu uděluje Sdružení českých spotřebitelů podnikatelům, které vybrala odborná porota nejen na základě vzorného plnění všech závazných předpisů, ale i s přihlédnutím k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů i místní a podnikatelské samosprávy. Nejlepší podnikatelé se stávají držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2018. Osvědčení potvrzuje, že firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.
Akci, která se koná již po patnácté, poskytl potřebné zázemí i finanční záštitu Jihočeský kraj. Podle hejtmana Jiřího Zimoly se jedná o logický krok, protože podporou poctivých místních podnikatelů je zajištěna spokojenost všech obyvatel kraje. „Tím, že gratuluji k tomuto ocenění vám, místním podnikatelům, gratuluji zároveň i sobě a ostatním zákazníkům, protože naše spokojenost je podmíněna právě vašimi kvalitními službami,” uvedl hejtman.
Nominované firmy hodnotí odborná komise pro ochranu spotřebitele v našem kraji. Přihlíží mimo jiné k tomu, jakou má firma image mezi spotřebiteli a posuzuje například odbornou úroveň prodejce, poskytování informací spotřebitelům nebo zajištění odborného servisu.
Vysokou profesionalitu, odbornou úroveň i trpělivost vítězných podnikatelů ocenila také předsedkyně komise a náměstkyně hejtmana Ivana Stráská. „Děkujeme za trpělivost s námi, jako zákazníky, kteří mnohdy nejsme úplně příjemní a jen vaše komunikační schopnosti a um mnohdy přispějí k oboustranné spokojenosti,” sdělila Ivana Stráská, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku před patnácti lety.
Komise letos vybírala vítěze z 39 podnikatelů, které letos spokojení zákazníci na cenu navrhli. Mezi 21 oceněnými bylo několik restaurací zaměřených například na zdravou výživu nebo malý pivovar z Popelína. Cenu si převzal také výrobce karamelu z Českého Krumlova a dvě firmy, které se zabývají výrobou peřin a polštářů nebo čištěním peří. Mezi řemeslníky uspěli prodejci vodoinstalatérských potřeb a čerpadel z Blatné nebo výrobce tepelných čerpadel z Milevska. Oceněn byl také majitel pokrývačské firmy z Písku a stavební firmy z Třeboně. Cenu Spokojený zákazník uděluje kromě Jihočeského kraje také kraj Moravskoslezský, Ústecký, Jihomoravský a Královéhradecký.
(tzjč)
Cenu Spokojený zákazník získali:
– Jaroslav Štědroňský, Blatná, od roku 1995 prodává vodoinstalační materiál
– Jana Bláhová, Hajany na Blatensku, od roku 1992 výroba a čištění péřových výrobků
– Jana Duchková, v Třeboni od roku 2006 provozuje optiku
– Pivovar Popelín
– Petr Vysoudil z Třeboně, stavební práce
– Řeznictví U Krajánků v Kaplici
– ACOND Milevsko, výrobce tepelných čerpadel
– SRBA Tábor, jídelny a cateringové služby
– B-STORES, restaurace v Písku
– Jitka Pavlátová, jídelna Natural Písek
– Ema Kondrysková, Penzion Calla Horní Vltavice
– DELNET CZ České Budějovice, montáž, orpavy a revize elektrozařízení
– VRBKA střechy Písek, pokrývačství, tesařství a klempířství
– Karamelový sen Český Krumlov, výroba karamelu
– Romana Šlejmarová, Český Krumlov, holičství a kadeřnictví
– David Pejša, jídelna Lidovka, Milevsko
– Ivan Švehla, Řeznictví a uzenářství Vacov
– Zdeněk Blažek, Tábor, zákaznický potisk, firma s 25 letou tradicí
– Michaela Jounová, Strakonice, kosmetické služby od roku 2000
– Zdeňka Bromová, Týn nad Vltavou, prodej spojovacího materiálu
– Peří Mareš, Milevsko, čistírna peří, výroba polštářů a přikrývek