INFOSERVIS: Tradiční české zvyky a pokrmy i význam českých dodavatelů; náplň vánoční...

INFOSERVIS: Tradiční české zvyky a pokrmy i význam českých dodavatelů; náplň vánoční kampaně PENNY

 

Letošní Vánoce s PENNY se ponesou v duchu tradičních českých Vánoc. Tváří vánoční kampaně se stali skuteční zaměstnanci českých dodavatelů, kteří každý den připravují výrobky a produkty pro zákazníky PENNY. Na vánoční tabuli určitě nemohou chybět řízky, kapr, vánočka, jablka nebo české pivo, a právě tyto produkty jsou součástí prostřené Štědrovečerní tabule s PENNY.

Vánoční atmosféru české rodiny, které prostírají čeští dodavatelé, vytváří ve vánočním spotu přímo ti, kteří každý den tyto produkty připravují, a to pod režisérským vedením Davida Ondříčka. Slavnostní atmosféru podtrhuje i charismatický voiceover.

„Pro nás v PENNY není spojení Hezky česky jen reklamní slogan, ale filozofie naší společnosti. Vnímáme v současné době ještě více než kdy jindy potřebu podpory českých a regionálních dodavatelů, a současně tradičních českých hodnot a rodinného zázemí,“ říká ke kampani Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY. Kampaň chce proto všem připomenout nejen tradiční české zvyky a pokrmy, ale i význam českých dodavatelů. Vznikala v průběhu října přímo u samotných dodavatelů, kterými jsou Bohemia Apple z Tuchoraze (jablka), Uzeniny Příbram, a.s. (řízky), Pivovar Nymburk s.r.o. (pivo), Fish Market a.s. z Třeboně (kapr) a Penam, a.s. (vánočka).

Televizní spot shlédnou diváci v následujících týdnech na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov. Intenzivně budou využity i profily PENNY na sociálních sítích, a to nejen pro spot samotný, ale připraveny jsou i posty s vánoční tématikou.

Kampaň startuje 15. listopadu a potrvá do Vánoc.

Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=T8_j0iRapOI

 

Text a foto: (tzpenny)

 

 

 

0 0 votes
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře