ČESKÉ BUDĚJOVICE: Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo 16 podnikatelů

ČESKÉ BUDĚJOVICE: Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo 16 podnikatelů

Pavel Drdel (na fotografii uprostřed) (Restaurace Sůl a Řepa)

 

Celkem 16 nejférovějších podnikatelů regionu získalo titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2018. Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů převzali z rukou hejtmanky Ivany Stráské, která je zároveň předsedkyní odborné komise pro ochranu spotřebitele v Jihočeském kraji. Cena je určena pro podnikatele, kteří poskytují služby v souladu s očekáváním spotřebitele a ctí závazné předpisy. Zároveň také například srozumitelně deklarují jakost a spolehlivost svých výrobků a služeb, které poskytují na profesionální úrovni.

Vítězní podnikatelé byli vybráni nejen na základě vzorného plnění všech výše uvedených kritérií, ale bylo přihlédnuto i k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů a místních i podnikatelských samospráv. Díky tomu se stali držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2020. Pro zákazníky to znamená potvrzení, že takováto firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

Akci, která se koná již posedmnácté, zaštítil Jihočeský kraj. „Je velmi důležité, aby poctiví podnikatelé, kteří fungují ke spokojenosti zákazníků, věděli, že si jejich snahy někdo všímá,“ vysvětlila hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská důvod vzniku soutěže a popřála všem zúčastněným, aby i v dnešní době, kdy se na všem hledají spíš chyby, potkávali čím dál víc zákazníků, kteří se nebojí ocenit a pochválit poctivou práci. Závěrem pak hejtmanka, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku, poděkovala všem drobným podnikatelům za to, že dávají lidem práci a zajišťují prosperitu celého regionu.

Recept, jak cenu získat je podle jejich držitelů jednoduchý. „Stačí opravdu upřímně milovat svou práci a své zákazníky. Ostatní už přijde samo, zejména když máte skvělé spolupracovníky, na které se můžete vždy a ve všem spolehnout,“ uvedl Pavel Drdel ze strakonické restaurace Sůl a Řepa, který externě pracuje také pro neziskovou organizaci a pořádá kurzy vaření pro děti z dětských domovů.

„Prostě děláme poctivě a s chutí to, co nás opravdu baví a jak je vidět, tak se to vyplácí,“ shrnul pocity z vítězství další z oceněných Miloslav Císařovský z píseckých Lahůdek U zlaté rybky.

Odborná komise pro ochranu spotřebitele Jihočeského kraje rovněž projednala a schválila seznam uvedených podnikatelských subjektů, kterým bylo ocenění Sdružení českých spotřebitelů v letošním roce uděleno. Bližší informace o metodice udělování ceny, o kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou uvedeny na adrese https://www.konzument.cz/poradenstvi/spotrebitel-v-kraji/cena-spokojeneho-zakaznika.php.

(tzjč)

Foto: David HOCKE

Přehled oceněných (formát PDF)ZDE

Miloslav Císařovský (Lahůdky U zlaté rybky)

 

Muzeum čokolády a marcipánu Třeboň

 

 

 

 

Komentáře

komentářů