NOVINKY.CZ: Maskovaná inflace a „smrskflace“. Výrobci zmenšují balení, aby nemuseli zdražovat

NOVINKY.CZ: Maskovaná inflace a „smrskflace“. Výrobci zmenšují balení, aby nemuseli zdražovat

 

Zmenšování obsahu balení se netýká jen čokolád Milka nebo Toblerone, ale dlouhé řady potravinářských výrobků i nápojů. Taktiku vedle „přifukování” obalů v posledních letech volí stále více výrobců, protože zdražování je v době internetových srovnávačů cen okamžitě poznat, upozornil Patrik Nacher, předseda sněmovního podvýboru pro ochranu spotřebitele. Fenomén nazývá „smrskflace“.

CELÝ ČLÁNEK

Ilustrační foto: archiv (red) – Za krásnější Vimperk

 

 

 

0 0 votes
Hodnocení článku
Odebírat
Upozornit na
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře